Zistenia poradenskej firmy DDI tomu nasvedčujú. Ukazujú, že ženy generácie X nevedia tak dobre predávať svoje výsledky a nejdú tak jasne za kariérou ako ženy generácie Y. Spoliehajú sa na to, že stačí pracovať, niekto si ich všimne a povýši ich – ale niet kam, pretože manažérske miesta ešte stále obsadzujú ženy generácie Boomerov.
Je tam ešte jedno špecifikum: ženy generácie X sa starajú na jednej strane o deti, na druhej o starnúcich rodičov, kým ženy generácie Y ešte často ani deti nemajú. Preto ženy generácie X menej kladú dôraz na kariéru a viac na rodinu.
Ale keďže generácia Boomerov pomaly odchádza do dôchodku a mileniánky (generácia Y) mnohokrát ešte nemajú potrebné skúsenosti na líderské pozície, mali by ženy generácie X začať nadriadeným jasnejšie dávať najavo, že majú záujem postúpiť, a mali by začať zosilneneprezentovať výsledky, ktoré v práci už dosiahli, ak nechcú, aby ich mladšie ročníky „preskočili“.
3,038 total views, 5 views today