Ako zaobchádzajú špičkoví predajcovia so zákonitosťou príčiny a následku? Ako sa motivujú k výkonom a ako si vyhládzajú cestičku do budúcnosti? Tým, že si denne hovoria a myslia tieto „ja“-správy:
- Mám dobrá vzťah ku každému svojmu zákazníkovi.
- Odlišujem sa vysokou odbornou kompetenciou a spoľahlivosťou.
- Ponúkam zákazníkovi skutočný úžitok.
- Cieľavedome diskutujem so zákazníkom o svojej ponuke a dovediem ju k úspešnému koncu.
- Súkromné rozhovory držím pod kontrolou a rýchlo privediem zákazníka späť k jadru veci.
- Som svojím zákazníkom plne akceptovaný.
- Len krátko čakám na zákazníka a potom si dohodnem nový termín.
- Pri dlhších prerušeniach si dohodnem nový termín.
- Nestarám sa o zákazníkov bez záujmu a hneď miesto toho navštívim zákazníka, ktorý má záujem.
- Aj keď nedosahujem okamžitý úspech, zotrvám pri svojej stratégii a netlačím na zákazníka.
- Robím len krátke obedné prestávky.
- Mám svoj cieľ stále pred očami, lebo viem, že v dobrých časoch sa všetkým vodí dobre, kým v zlých časoch sa vodí dobre len najlepším.
3,877 total views, 18 views today