Ako manažér hráte v rôznych časoch rôzne roly, ale podstatou vašej práce zostáva to isté čo u učiteľa – podnietiť ľudí, aby sa snažili zlepšovať.
Väčšina ľudí reaguje lepšie na pochvalu ako na kritiku, takže nezabudnite chváliť, kedykoľvek sa k tomu naskytne príležitosť. Nič nepadne človeku lepšie, keď sa snažil a zabodoval, ako úprimne mienené „dobrá práca!“ Nepotrebujete oplývať superlatívmi – potrebujete len človeka zachytiť v tej správnej chvíli, kedy je sám na seba hrdý.
Rovnako dôležité je podať jasnú kritiku, ak výkon pracovníka nenapĺňa očakávania. Ak budete príliš mäkkí a nejasní, nebudete úspešní. Ale ani hnev sa nevypláca. A nemá význam vracať sa stále ku kritike. Nájdite vhodný okamih, povedzte, čo máte povedať, a považujte to za ukončenú vec. Rozhodujúce je vaše načasovanie a váš tón.
5,250 total views, 10 views today