“Automatizované odpovede na návrhy sú neúčinné. Ľudia nemajú pocit, že boli vypočutí. Aby sa tak cítili, ukážte im, že ste sa od nich niečo naučili či poučili – aj keby šlo hneď o nejakú maličkosť, ktorá len okrajovo má do činenia s pôvodným návrhom.” — Rick Brenner
Veľmi často zneužívame technológiu na to, aby sme ju vsúvali ako “nárazník” medzi seba a ostatných ľudí. Aj keď je dôležité robiť veci efektívne a čo najsvižnejšie, ľudský kontakt a pocit spolupatričnosti – toho, že “aj na mne záleží” – sa nedajú technológiou nahradiť. Niekedy práve ten “premrhaný” čas, čo strávite rozhovormi s inými, vám prinesie oveľa vyššiu motiváciu a angažovanosť ako vyšperkovaný systém benefitov…
Ako je to u vás? Majú vaši pracovníci proti sebe ešte stále človeka z mäsa a kostí, alebo už len autoresponder?
1,214 total views, 2 views today