Ľudia potrebujú pocit, že boli vypočutí

“Automatizované odpovede na návrhy sú neúčinné. Ľudia nemajú pocit, že boli vypočutí. Aby sa tak cítili, ukážte im, že ste sa od nich niečo naučili či poučili – aj keby šlo hneď o nejakú maličkosť, ktorá len okrajovo má do činenia s pôvodným návrhom.”  — Rick Brenner

Veľmi často zneužívame technológiu na to, aby sme ju vsúvali ako “nárazník” medzi seba a ostatných ľudí. Aj keď je dôležité robiť veci efektívne a čo najsvižnejšie, ľudský kontakt a pocit spolupatričnosti – toho, že “aj na mne záleží” – sa nedajú technológiou nahradiť. Niekedy práve ten “premrhaný” čas, čo strávite rozhovormi s inými, vám prinesie oveľa vyššiu motiváciu a angažovanosť ako vyšperkovaný systém benefitov…

Ako je to u vás? Majú vaši pracovníci proti sebe ešte stále človeka z mäsa a kostí, alebo už len autoresponder?

 1,214 total views,  2 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.