Mileniáni nestoja radi v kuchyni. To už radšej vybehnú niekam na večeru – a obrázky zdieľajú na sociálnych médiách. Stojí za tým pocit, že teraz im to ešte život umožňuje, kým neskôr nastúpia starosti a rodina a bude sa musieť uťahovať opasok. A tak všetky peniaze, čo teraz zarábajú, radšej venujú do svojho potešenia zo života.
Prieskumy ukazujú, že 34% ľudí vo veku 18-36 rokov si jedlo radšej objednáva alebo sa ide niekam najesť každý pracovný deň v týždni. To je trikrát viac ako u generácie X (11%) a baby boomerov (10%).
Mnoho mileniánov si nevarí preto, že sa im nechce, alebo že večeru vonku využívajú na socializáciu s priateľmi. Takisto keby si varili, varia len to, čo poznajú; jedávanie v reštauráciách nasycuje aj ich túžbu po novom zážitku, keď si môžu objednávať veci, aké ešte nepoznajú.
Ale aj ostatné generácie chodievajú jesť von častejšie, ako to bolo doteraz. Stojí za tým skutočnosť, že si to môžu dovoliť, hoci sa to negatívne podpisuje na ich životospráva – jedávanie po reštauráciách je menej zdravé a stojí viac. Napriek tomu aj staršie ročníky jedávajú mimo domu 3-4 krát týždenne.
Ďalšia vec, ktorú mileniáni najradšej nakupujú vonku, je káva. Patrí k ich rituálu rannej cesty do práce. A nezostáva len pri káve – aspoň rad týždenne chodievajú mileniáni s priateľmi alebo kolegami na drink. To je dvakrát tak často ako ostatné generácie. Pre mileniánov predstavuje možnosť ísť po práci niekam na drink aj príležitosť pre networking, pretože v uvoľnenom prostredí baru sa ľahšie nadväzujú kontakty, človek môže byť viac sebou a atmosféra nie je vážna ako v práci.
Iste, neplatí to o všetkých mileniánoch. Približne polovica z nich si nekupuje ani kávu, ani nechodí na drink a nemá tendenciu stravovať sa po reštauráciách, ale istý sklon k voľkaniu si, kým sa dá, je veľkej časti tejto generácie spoločný.
5,714 total views, 10 views today