Ako vyzerá váš faktor PPI?

Keď to zoškrtáme na najnutnejšie minimum, tak pri prezentáciách vaše publikum zaujímajú len tri veci: produktivita, profitabilita a imidž.

Hovorí sa tomu faktor PPI: Ak tieto tri veci nepokryjete, prezentujete zbytočne. A pritom len asi 10% prezentácií ich pokrýva!

Prezentátori málokedy hovoria o benefitoch; väčšinou sa sústreďujú na črty produktu, hovoria prieskumy. Nespájajú vlastnosti produktu s tým, o čom ľudia chcú počuť. PPI rozmenené na trendové slová znamená:

  • Produktivita: znižovanie plytvania, zvýšenie efektívnosti, zvýšenie produkcie, odstránenie chýb a pod.
  • Profitabilita: zníženie nákladov, zvýšenie príjmov, zvýšenie ziskovosti produktu.
  • Imidž: imidž podniku, útvaru alebo jednotlivca.

 9,180 total views,  2 views today

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.