Prísť s nápadmi je pomerne jednoduché. „Predať“ ich investorovi (alebo čo len svojmu nadriadenému) už nie až tak… Často zdĺhavo a detailne vysvetľujeme, čo na našom nápade je prínosné a inovátorské, a nakoniec náš nápad aj tak zamietnu. Sú dve taktiky, ktorým keď sa vyhneme, tak šance získať podporu pre náš nápad vzrastú:
- Cínový vojačik. Nenechajme sa zhodiť z nôh pri prvom náznaku nesúhlasu. Okamžité prispôsobovanie sa kritike nesvedčí o pružnosti, ale o tom, že si naším nápadom nie sme až takí istí. Obhajujme ho.
- Predajca ojazdených vozidiel. Presviedčajme, nepodlizujme sa. Nesprávajme sa, ako keby každý na svete mal náš nápad považovať za úžasný. Buďme realistickí v odhade benefitov pre druhú stranu.
4,163 total views, 15 views today